קלנועית זוגית דגם בריז 3

    להצעת מחיר על קלנועית השאירו פרטים או התקשרו:
    077-804-8700


    בשליחת טופס זה הנך מאשר/ת את תנאי השימוש ואת מדיניות הפרטיות באתר.

    היא מיוצרת בקיבוץ אפיקים שבעמק הירדן ונמכרת ברחבי כל העולם, קלנועית ה- בריז 3 (Breeze 3) היא אחת הקלנועיות המוצלחות והנפוצות ביותר בארץ ישראל. זוהי קלנועית זוגית גדולה ולרוב היא מגיעה סגורה על ידי גג ייעודי שמחובר לשלד הקלנועית. כמו כן הבריז 3 היא קלנועית זוגית המכילה שני מקומות ישיבה מרווחים.

    קלנועית בריז 3 זו קלנועית בעלת כוח רב אשר יכולה לסחוב משקל לא קטן במהירות מקסימלית, כל זאת הודות ל- 3 מצברים חזקים הנמצאים בבסיס השלדה, אשר מזרימים כוח אלקטרוני רב כדי להניע את הקלנועית בזמן הנסיעה.

    YouTube video

    זוהי קלנועית מרווחת מאוד המציעה נסיעה נוחה ותומכת גם בכביש וגם בשטח. המתלים החזקים של הבריז מבטיחים שיכוך זעזועים בקפיצות, המנוע החזק מספק נסיעה רצופה וחלקה, והגלגלים הגדולים סוחבים את הקלנועית בבטחה גם בדרכים פחות נוחות.

    במזג אוויר חורפי ניתן להלביש כיסוי ייעוד על גבי הגג של הקלנועית, כיסוי זה מספק הגנה מהקור וכמובן נותן מחסה מהגשם. כל זה כדי שתוכלו לנסוע בנוחות גם כאשר ישנו מזג אוויר חורפי בחוץ.

      להצעת מחיר על קלנועית השאירו פרטים או התקשרו:
      077-804-8700


      בשליחת טופס זה הנך מאשר/ת את תנאי השימוש ואת מדיניות הפרטיות באתר.

      הקלנועית מצויינת לנסיעות לטווח ארוך יחסית, המצברים שלה מחזיקים זמן רב, והגודל הרב של הקלנועית מספק יציבות גבוה בזמן הנסיעה.

      מבנה שלושת הגלגלים נותן את היכולת לבצע פניות חדות ותמרונים מצויינים גם במקומות צפופים וצרים. עם כל זאת שלושת הגלגלים נחשבים לפחות יציבים מאשר ארבעת הגלגלים, ורגישים יותר לשטח עם שיפועים גדולים.

      YouTube video

      הבריז 3 בעלת מתלים קדמיים ואחוריים, בולמי זעזועים ואנרגיה. כמו כן ישנם פיצ'רים התורמים לנוחות הנסיעה כגון, מחזיק כוסות, ידיות מתקפלות, ידית כיוון לגובה ההגה, סל אחורי גדול ועוד. כמו כן הקלנועית מגיעה עם פנסים קדמיים ואחוריים, ונורות איתות ובלימה.

      קלנועית הבריז שלוש מגיעה עם צג שליטה הממוקם במרכז ההגה, דרכו ניתן לראות את מהירות הנסיעה, את מצב טעינת הבטריה, להדליק ולכבות את האורות, להחליט על מהירות הנסיעה, כיוון הנסיעה ועוד.

      אפיקים זו חברת קלנועיות ידועה מאוד ברחבי כל העולם וכבר שנים שהיא מייצרת קלנועיות ברמה הגבוה ביותר. הקלנועיות שהם מייצרים עומדות בתקנים המחמירים ביותר כמו התקן האירופאי והאמריקאי.

      המחיר של קלנועיות בריז משתנה, הרבה בגלל שכבר לא מייצרים יותר דגמים חדשים כאלו אלא אפשר למצוא אך ורק קלנועיות יד 2 של דגמי הבריז של קלנועיות אפיקים.

      יתרונות מרכזיים של קלנועית בריז 3

      • מושב רחב ומרווח, בעל משענות ראש, עם ידיות מתקפלות לידיים
      • גלגלי פלדה וצמיגים רחבים לנסיעה חלקה ובטוחה
      • ארגז אחורי גדול לאחסון וסחיבה של דברים בזמן הנסיעה
      • 3 מצברים חזקים אשר מבטיחים נסיעה ארוכה ורצופה, במהירות אחידה
      • אורות קדמיים ואחוריים אשר נהיים עמומים בצורה אוטומטית כאשר הקלנועית לא נוסעת כדי לחסוך באנרגיה של המצברים
      יקיר מלול

      כותב המאמר: יקיר מלול

      מאמר זה וכל התוכן באתר רכבי אמירים נכתב על ידי יקיר מלול ואנשי מקצוע מנוסים בתחום הקלנועיות החשמליות. בשביל שיהיה לכם את כל המידע שצריך כדי לקבל החלטה מושכלת ומשתלמת, וכמובן כדי שתמצאו את הקלנועית שהכי מתאימה לכם. למידע נוסף היכנסו לעמוד האודות שלנו.

      דגמי קלנועיות שיכולים לעניין אותך