קלנועית שופריידר – Shoprider

    להצעת מחיר על קלנועית השאירו פרטים או התקשרו:
    077-804-8700


    בשליחת טופס זה הנך מאשר/ת את תנאי השימוש ואת מדיניות הפרטיות באתר.

    קלנועית שופריידר (Shoprider) זו קלנועית יחיד יציבה ועמידה המספקת נוחות נסיעה, יציבות ואמינות גבוה. השופריידר בעלת מושב מרווח ונוח במיוחד, כך שלנוסע יש את כל המרחב שהוא צריך בזמן הנסיעה. כמו כן הקלנועית בעלת מוט הגה מתכוונן ופנסים קדמיים חזקים במיוחד.

    קלנועית יחיד יציבה

    השופריידר היא קלנועית יחיד עמידה ויציבה במיוחד, יש לה קיבולת משקל של עד ל- 130 ק"ג. קלנועית היחיד הזו מקבלת כוח הנעה מ- 2 שני מצברים חזקים, מה שנותן לכם מרחק נסיעה מקסימלי מצוין שניתן לבצע בטעינה אחת בלבד. ה- Shoprider גם נחשבת למהירה יותר מהקלנועיות המקבילות לה.

    YouTube video

    נהיגת שטח נוחה

    קלנועית השופריידר בעלת צמיגים חזקים התורמים לשיפור ניכר ביציבות הנסיעה. מבנה הגלגלים מאפשר נסיעה נוחה בשטח סלול כמו גם בשטח לא סלול, דבר המאפשר חופש לנוסע להגיע ממקום למקום בלי להיות תלוי בתחבורה נוספת מלבד הקלנועית. 

    הקלנועית גם בעלת יכולת לעמוד בשיפוע גבוה במיוחד של 8 מעלות, מה שמאפשר נסיעה בטוחה גם באזורים לא מישוריים. אפשר לנסוע בבטחה במעלה הגבעות או אפילו לעלות על שפת מדרכה נמוכה. גלגלים אחוריים נוגדי הטיה ישמרו את השופריידר יציבה ונוסעת לא משנה באיזה סוג שטח אתם נוסעים. ופגוש קדמי אופנתי ישמור על הקלנועית משריטות ומכות.

    אמצעי התחבורה העיקרי

    עם כל היכולות שתיארנו קלנועית ה- Shoprider יכולה בקלות לשמש כאמצעי התחבורה העיקרי. בין אם אתם נוסעים במורד הרחוב, או בטיול בחוץ, או שאתם צריכים לנסוע בתוך העיר או המושב, הקלנועית הזו תיקח אתכם לשם בבטחה ובנוחות. בזכות מרחק הנסיעה הגדול, המבנה היציב, והגובה הרב מהקרקע, קלנועית השופריידר היא בחירה מצוינת.

    YouTube video

    יתרונות מרכזיים של קלנועית שופריידר

    • כיסא גדול מרווח הניתן לכוון ולהתאים לנוחות נסיעה אופטימלית
    • מראות ומוט הגה מתכוונן
    • פנסים קדמיים ואחוריים חזקים במיוחד
    • קיבלת משקל גבוה
    • ניתן לבחור בין צבע כחול לאדום
    יקיר מלול

    כותב המאמר: יקיר מלול

    מאמר זה וכל התוכן באתר רכבי אמירים נכתב על ידי יקיר מלול ואנשי מקצוע מנוסים בתחום הקלנועיות החשמליות. בשביל שיהיה לכם את כל המידע שצריך כדי לקבל החלטה מושכלת ומשתלמת, וכמובן כדי שתמצאו את הקלנועית שהכי מתאימה לכם. למידע נוסף היכנסו לעמוד האודות שלנו.

    דגמי קלנועיות שיכולים לעניין אותך