קלנועית זוגית דגמי מריץ – Merits

    להצעת מחיר על קלנועית השאירו פרטים או התקשרו:
    077-996-5500


    בשליחת טופס זה הנך מאשר/ת את תנאי השימוש ואת מדיניות הפרטיות באתר.

    קלנועית מריץ (Merits) זו קלנועית זוגית גדולה אשר פופולרית במיוחד במקומות כמו קיבוצים ומושבים. היא נחשבת לקלנועית אמינה ואיכותית ביותר, הרבה בגלל הניסיון והוותק הרב של דגמי החברה.

    חברת מריץ (Merits) נוסדה בטיוואן בשנת 1987 ומאז ביססה את עצמה כאחד הכוחות המובילים בתחום הקלנועיות. כבר שנים רבות שהם מייצרים קלנועיות איכותיות בתקנים המחמירים ביותר. קלנועית מריץ מיובאת לישראל על ידי חשמלית ריידר, ומשווקת בכל הארץ.

    היתרון הגדול של קלנועיות מריץ הוא שהייצור מתבצע בטייוואן ולרוב נחשב עדיף מאשר קלנועיות המיוצרות בסין. כמו כן גם המחיר ידידותי יחסית, בגלל העובדה שהקלנועיות מיוצרות במזרח וניתן למצוא אותן במחירים הוגנים.

    YouTube video

    כאשר מדברים על קלנועית מריץ, לרוב מתכוונים לדגם ה- S940 הידוע גם כדגם קיסר. זהו דגם בעל 4 גלגלים וכמובן ישנו גם דגם זהה עם 3 גלגלים אשר נקרא S930. הקלנועית הזוגית הזו מגיעה עם גג ושלד שמתאים להתקנת שמשה קדמית.

    כמו כן, ניתן להתקין שמשת פלסטיק ייעודית, או לשדרג לזכוכית מחוסמת בעל תקן בטיחותי. בנוסף, דגם קיסר (להבדיל מדגם אביר) מגיע עם מערכת קפיצים הידראולית, מה שמאפשר נסיעה יציבה ונוחה.

    לפי בדיקות שביצעתי המחיר של קלנועית מריץ S940 או S930 חדשה הוא 24,000 ש"ח. בנוסף, העלות של התקנת שמשת זכוכית מחוסמת לרוב תהיה באזור ה- 1,500 ש"ח.

    איך להעמיס קלנועית לרכב
    קלנועית מריץ עם שמשה קדמית
    יקיר מלול

    כותב המאמר: יקיר מלול

    מאמר זה וכל התוכן באתר רכבי אמירים נכתב על ידי יקיר מלול ואנשי מקצוע מנוסים בתחום הקלנועיות החשמליות. בשביל שיהיה לכם את כל המידע שצריך כדי לקבל החלטה מושכלת ומשתלמת, וכמובן כדי שתמצאו את הקלנועית שהכי מתאימה לכם. למידע נוסף היכנסו לעמוד האודות שלנו.

    דגמי קלנועיות שיכולים לעניין אותך