קלנועית גוגו Go-Go

    להצעת מחיר על קלנועית השאירו פרטים או התקשרו:
    077-804-8700


    בשליחת טופס זה הנך מאשר/ת את תנאי השימוש ואת מדיניות הפרטיות באתר.

    קלנועית מדגם גוגו (Go-Go) היא קלנועית קלת משקל הניתנת לפירוק והרכבה בצורה מהירה ונוחה. זו קלנועית של חברת פרייד (Pride) האמריקאית, ומיובאת לישראל על ידי קלנועית אפיקים (שנמצאת בבעלות מטרו מוטור).

    קלנועית גוגו מתאימה במיוחד לאנשים אשר חיים בעיר, וזקוקים לעזרה בעת הליכה ממקום למקום. הקלנועית מספקת אפשרות לנסוע ברחבי העיר ובתוך מקומות סגורים, בצורה נוחה ובטוחה.

    YouTube video

    יתרונות מרכזיים של קלנועית גוגו

    • מנגנון תפיסה אוטומטי המאפשר הפרדה קלה של הקלנועית ביד אחת בלבד
    • כבל חיבור אוטומטי המחבר את החלק הקדמי והאחורי של הקלנועית
    • שני סטים של פאנלים צבעוניים הניתנים להחלפה במהירות ולשינוי מראה הקלנועית בקלות
    • הקלנועית מורכבת מ- 5 חלקים קלים, לקיפול מהיר לתא המטען והעברה בנוחות
    YouTube video

    דגם ה- GoGo-LX

    כאשר מדברים על קלנועית גוגו, מתכוונים בעיקר לדגם המרכזי והפופולרי ביותר שהוא ה- LX. אפשר למצוא את דגם זה בגרסת 4 גלגלים (GoGo-LX 4) וכמו כן גם בגרסת 3 גלגלים (GoGo-LX 3). זהו דגם קלנועית מתקפלת פופולרי במיוחד.

    לפי בדיקה שביצעתי המחיר של קלנועית גוגו LX חדשה הוא 12,900 ש"ח. לפרטים נוספים הירשמו בטופס יצירת קשר או התקשרו דרך כפתור הטלפון שבתחתית המסך.

    מדובר על דגם מוצלח במיוחד של חברת פרייד האמריקאית, זו קלנועית שמתאימה מאוד לאנשים אשר חיים בעיר וצריכים כלי עזר להתנייד ממקום למקום. זו קלנועית שניתן לנסוע איתה בקלות ובנוחות על מדרכות וברחבי העיר, וכאשר חוזרים הבייתה ניתן להיכנס איתה למעלית והיישר לתוך הבית.

    מפרט טכני של GoGo-LX

    טווח נסיעה15 ק"מ
    קיבולת משקל135 ק"ג
    מהירות מרבית7 קמ"ש
    אורך101 ס"מ
    רוחב52 ס"מ
    משקל כולל52.5 ק"ג

    דגם ה- Go-Go Jazzy ZT

    YouTube video

    קלנועית גוגו ג'אזי זו קלנועית חזקה יותר מהגוגו הקלאסי והיא בנויה להתמודד עם משקלים גבוהים יותר. זהו דגם שמתאים במיוחד לאנשים בעלי עודף משקל אשר זקוקים לכלי שיעזור להם ללכת גם בחוץ וגם בתוך מבנים סגורים. זו קלנועית שמותאמת לתנועה ותמרון בחללים קטנים.

    בעזרת טכנולוגית ה- Zero Turn הגוגו ג'אזי יכולה לבצע סיבובים ברדיוס קטן במיוחד, מה שמאפשר אפשרויות תמרון נוחות בתוך בית, או כל מבנה סגור. זהו דגם בעל 4 גלגלים אשר מספקים יציבות מקסימלית לקלנועית, מנוע עוצמתי המספק כוח רב, ובולמי זעזועים משוכללים לנסיעה חלקה.

    לפי בדיקה שביצעתי המחיר של קלנועית Go-Go Jazzy חדשה הוא 14,000 ש"ח. למידע נוסף הירשמו בטופס יצירת קשר או התקשרו דרך כפתור הטלפון שבתחתית המסך.

    מפרט טכני של Go-Go Jazzy

    טווח נסיעה16 ק"מ
    קיבולת משקל150 ק"ג
    מהירות מרבית7 קמ"ש
    אורך116 ס"מ
    רוחב51 ס"מ
    משקל כולל69 ק"ג

      להצעת מחיר על קלנועית השאירו פרטים או התקשרו:
      077-804-8700


      בשליחת טופס זה הנך מאשר/ת את תנאי השימוש ואת מדיניות הפרטיות באתר.

      נוחות נסיעה של קלנועית גוגו

      קלנועית מדגם גוגו נועדה לשמור על הנוחות של הנוסע למשך שעות רבות של שימוש. כיסא אורטופדי רחב המציע תמיכת גב מירבית וגובה הכיסא ניתן לכיוון כדי להגיע לצורת ישיבה מושלמת לכל נוסע. הגוגו גם בעלת ידיות מרופדות אשר ניתנות להרמה אחורה כדי ליצור גישה נוחה להיכנס ולהתיישב בקלנועית.

      קלנועית גוגו מתפרקת ל- 4 חלקים

      עם רדיוס פניה צר, קלנועית ה- Go-Go מותאמת לנסיעה וניווט במקומות הצרים והצפופים ביותר, ובכך מקלה מאוד לנוסעים המעוניינים להשתמש בקלנועית גם בתוך הבית או בביצוע של קניות בסופר למשל. הקלנועית גם עמידה מספיק כדי לבצע נסיעות ארוכות בחוץ, כך שתקבלו את המעטפת המירבית לכל סוגי השטח האפשריים.

      דגם גוגו מגיעה בעיצוב מודולרי, מה שמקל מאוד על השימוש השוטף. היא מגיע עם פאנלים צבעוניים נתפסים בצבע כחול ואדום, וניתן להחליף ביניהם בקלות ולשנות במהירות את מראה הקלנועית.

      קיפול והרכבה של ה- Go Go

      מדובר על קלנועית יחיד בעלת מנגנון תפיסה אוטומטי המאפשר להפריד את שלד הבסיס של הקלנועית ביד אחת בלבד, לנוחות מרבית. השלד עצמו מתפרק לאחר מכן לחמישה חלקים קלי משקל, מה שגורם להעמסה והעברה של הקלנועית לקלה ביותר.

      ישנו כבל חיבור אוטומטי מהפרונט של הקלנועית אל החלק האחורי שלה כדי לבצע הרכבה מהירה, כך שתוכלו לעלות ולנסוע על הקלנועית מהר מאוד ובקלות.

      YouTube video

      קלנועית הגוגו היא קלנועית פופולרית ביותר בארץ, זהו דגם קל משקל מצוין, שהוא קל לפירוק והרכבה. כמו כן, זוהי בחירה מעולה לאלו המעוניינים להעביר את הקלנועית ממקום למקום בתא המטען של המכונית.

      יקיר מלול

      כותב המאמר: יקיר מלול

      מאמר זה וכל התוכן באתר רכבי אמירים נכתב על ידי יקיר מלול ואנשי מקצוע מנוסים בתחום הקלנועיות החשמליות. בשביל שיהיה לכם את כל המידע שצריך כדי לקבל החלטה מושכלת ומשתלמת, וכמובן כדי שתמצאו את הקלנועית שהכי מתאימה לכם. למידע נוסף היכנסו לעמוד האודות שלנו.

      דגמי קלנועיות שיכולים לעניין אותך